אם אתם גרים באזור הצפון והסביבה וזקוקים להתקנת שיש חדש למטבח שלכם, מאוד כדאי לבחור בחברה שנמצאת באזור המגורים שלכם, כזאת שיהיה לכם נוח להגיע אליה להתרשמות. עם שיש למטבח בצפון של חברת שיש דניאל תוכלו לקבל שיש איכותי ועמיד שיתאים לצרכים האישיים שלכם ללא פשרות.

שיש למטבח בצפון – הבחירה הנכונה עבורכם

אם אתם גרים באזור הצפון ורוצים להתחדש בשיש חדש, אתם חייבים חברה אמינה, מנוסה ומקצועית שתספק לכם שיש איכותי, חזק ועמיד שישרת אתכם לאורך שנים רבות. בנוסף לכך, על השיש להתאים לחלל המטבח ולהשתלב בצורה הרמונית כחלק בלתי נפרד מהמטבח. כמו כן שאתם בוחרים שיש למטבח חשוב מאוד שתהיה לשיש אחריות ארוכה אצל חברת שיש איכותית ומומלצת על מנת שתהיה לכם כתובת לפנות אליה בכל בעיה שאתם נתקלים בה.

היכנסו וקראו מה לקוחות אומרים עלינו בפייסבוק >>

מה כדאי לכם לבדוק בעת בחירת שיש למטבח בצפון?

עומדים לרכוש שיש חדש? לא יודעים איזה שיש לבחור? בחירת שיש למטבח היא משימה מורכבת שדורשת לא מעט זמן, לכן בעת בחירת שיש בין אם מדובר על שיש חדש למטבח שלכם או שדרוג שיש ישן לשיש חדש, כדאי שתשימו לב לכמה פרמטרים עיקריים שיעזרו לכם לבחור את השיש המתאים ביותר למטבח עבורכם.

סוגי השיש קיימים מספר סוגי שיש, שכל אחד מהם מורכב מחומרים שונים, המשמשים כמשטחי עבודה למטבח שאותם אתם חייבים להכיר: גרניט פורצלן, קוורץ וגרניט טבעי.

להכרת סוגי השיש, יתרונותיהם וחסרונותיהם חשיבות רבה בעת בחירת שיש למטבח, כאשר אחריות זו חלה גם על יועץ שיש מקצועי שעליו יהיה להסביר ולהציג באופן ברור את הפרמטרים השונים כך שתוכלו להגיע להחלטה הנכונה ביותר עבורכם. לדוגמא: למי שחשוב להניח סירים חמים ישירות על השיש באפשרותו לבחור סוג שיש גרניט פורצלן או גרניט טבעי. קוורץ אינה אפשרות נכונה עבורו.

דגמי השיש – לאחר שברשתכם הידע באיזה סוג שיש הנכם מעוניינים, הגיע הזמן לבחור את דגם השיש היפה והמתאים ביותר לחלל המטבח שלכם, לדוגמא: אם החלטתם שגרניט פורצלן הינו סוג השיש המתאים ביותר עבורכם, על איש השיש להציג בפניכם את כל דגמי השיש של החברות המובילות כגון: “למינם”, “קיסר פורצלן”, “אינפינטי” ועוד.

אם הנכם מחפשים שיש למטבח בצפון, הנכם מוזמנים להתרשם מדגמים אלו בחנות המפעל שלנו בקרית ביאליק, יוסף לוי 9.

אחריות

חשוב מאוד היכן רוכשים את משטח השיש למטבח?

שרוכשים שיש למטבח יש בראש ובראשונה לרכוש אצל חברת שיש שהיא “מעבד ומתקין מורשה” מטעם היצרן/ היבואן של המותג. תנאי זה הינו הכרחי למימוש האחריות שלכם. האחריות הינה עבור המשטח בלבד ובכפוף לתנאים בתעודת האחריות.

בנוסף, עליכם לבדוק מול מעבד השיש את משך תקופת האחריות שהוא נותן עבור עיבוד והתקנת המשטח הכוללת: קנטים, חיבורים ועוד.

איזה דגם שיש רוכשים?

שרוכשים שיש למטבח חשוב שתהיה לו אחריות ארוכה וכן שירות לקוחות שיהיה ניתן לפנות אליו בעת הצורך. האחריות לשיש משתנה בהתאם לדגם שתבחרו ונעה בין 3 לשנים ועד אחריות לכל החיים של אבן קיסר.

מחפשים שיש למטבח עמיד, מעוצב ואיכותי? התקשרו עוד היום לשיש דניאל ותיהנו ממגוון נרחב של משטחי שיש למטבח 04-6881812 , קרית ביאליק יוסף לוי 9, אזור תעשייה צור שלום.

שיש למטבח בצפון

יש לכם שאלה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים נוספים:

תפריט נגישות

×

עגלת קניות